PROFI WEBOLDAL – MIÉRT VAN SZÜKSÉG RÁ?

, , ,

A weboldalt sok helyen portálnak, azaz bejáratnak esetleg kirakatnak nevezik. Képzelj el egy céget, akinek a legforgalmasabb főutcán van a kirakata, de az üveg koszos, a kirakatba helyezett árukat vastagon belepi a por, esetleg üres a kirakat. Általában akkor mész be, ha vastagon ki van írva, hogy most minden olcsó, esetleg ingyen adják, vagy ha különösen jók az ajánlásai. Nem egyszerűbb odafigyelni az első benyomásra?

Ma már mindenki azzal kezdi az ismeret szerzést az üzleti életben, hogy körülnéz az interneten. Nem is tudom, melyik a rosszabb. Ha egy elavult, összecsapott, ronda, esetleg használhatatlan weboldalt lát először, vagy ha egyáltalán nincsen semmi rólad. Neked kell eldöntened. Természetesen a minőségnek ára van, itt egy példa: weboldal készítés árak

Egy honlap, weboldal árulkodik arról, mennyire tőkeerős a céged, mennyi gondot fordítasz az apró részletekre. Lehet, hogy meg tudod kötni az üzletet, de mindenképpen rosszabb tárgyalási pozícióból indítasz, mint ha az első benyomás rólad egyértelműen kedvező. Esetleg alacsonyabb árat tudsz érvényesíteni, vagy sokkal több erőfeszítést kell tenned. Ez az internetes kirakatod, amit mindenki láthat rólad. Nem véletlenül nevezik üzleti portálnak is a weboldalakat.

Robert Scoble fotója- forrás: https://www.flickr.com/photos/35034363287@N01/3090983515/

Tényleg egy kirakatnak kell tekintened az egészet. És gondolj abba, te mit gondolsz arról az üzletről, amelyik elhanyagolja a bejáratát (portálját). A vakolat hullik, az üveg koszos, belül csupa limlomot látsz? Lesz kedved pénzt költeni náluk? A weboldalad pont így működik. Ha nem tudsz kedvező első benyomást kelteni, lehet, hogy elvesztesz egy lehetséges üzletet, vagy rosszabb feltételekkel tudod megkötni, mint ha már az elejétől kedvező benyomások lennének rólad.

A másik szempont az, hogy megtalálnak-e a potenciális üzletfelek? Egy profi weboldal jó helyen szerepel a keresőkben, profi a közösségi média (pl. facebook) megjelenése, értékes, “csalogató” tartalommal rendelkezik. Mágnesként vonzza hozzád az érdeklődőket. Miért mondanál le erről a lehetőségről?

Eredeti bejegyzés: Miért jó egy profi weboldal?